Aktuálně z CA
16.05.2020

Jak to jde v době koronaviru

Jak to jde v době koronaviru

S příchodem koronaviru přišla i vlna nejistoty co se cestování týče. Klienti, cestovatelé, poutníci, cestovka, poskytovatelé služeb, vir a víra. Jak to všechno nejlépe skloubit, aby nikdo nebyl bit? Pojďme se společně podívat na to, jak se věci mají v době koronaviru.

Pro mnoho lidí je cestování důležitou součástí života, pro cestovní kanceláře a další poskytovatele služeb s cestováním spjatých zdroj obživy. Pro naše klienty je důležitou součástí života návštěva poutních míst, na která míří proto, aby se povzbudili v duchovním životě, prosili za druhé, poznali mnoho zajímavostí, odpočinuli si, seznámili se s novými přáteli nebo si upevnili přátelství stávající. Pro cestovní kancelář a naši agenturu je radostí tuto možnost nabízet. Je to pro nás zkrátka určité poslání a spokojenost klientů tou největší odměnou.

Jenže, nedávno se nám všem do cesty postavil jeden neznámý vir. S něčím takovým nikdo z nás dosud nebyl konfrontován. Někteří z nás začali mít jistě oprávněné obavy, někdy až strach. Negativní zprávy zaplavily média. Existují vůbec nějaké pozitivní? Ano, naštěstí tu máme i dobré zprávy… Jistě nejen křesťané vědí, kde je najít. Vraťme se však ještě na chvíli do doby předkoronavirové, do doby, kdy cestovní kancelář zajistila pro přihlášené klienty služby týkající se jejich zájezdu. Především uhradila letenky a ubytování. Většinu těchto uhrazených depozitů nebylo a není možné získat zpět, avšak letecké společnosti a ubytovací zařízení nabídly možnost posunutí termínu. Pro klienty to znamená, že mohou bez jakéhokoliv storna změnit svůj termín zájezdu na pozdější dobu, kdy už bude situace stabilizovaná.

Co je velmi důležité: Prvně, cestovní kancelář vše postupně řeší, chronologicky dle jednotlivých termínů. Proto doporučujeme klientům vyčkat, neboť všechny přihlášené postupně informujeme o dalších krocích. Za druhé, nutno říci, že v zájmu kanceláře v žádném případě není „udělovat storna“ a v žádném případě se na nich „obohacovat“. Jde o to dohodnout se s klienty na dalším postupu, který by byl pro všechny strany přijatelný a nikdo z nich nepřišel ani o „kačku“. Věřte, že ztráty pro CK jsou obrovské a jdou na její triko. A ono je zapotřebí toto sdělit. To je významný třetí bod.

Vážení klienti, milí přátelé, vím, je to těžké pro každého z nás, avšak velmi vás prosím, hledejme společné cesty, jak vyjít z této šlamastiky ven. Nyní je vir možná překážkou, ale já jsem přesvědčená, že s vírou a nadějí to společně zvládneme!

Tak držme se! Ono už to jde k lepšímu!

S úctou a díkem

Vaše Veronika Čepelková, CA PoutníZájezdy.CZ

PS: A pokud byste nás chtěli v této nelehké době podpořit, jukněte a objednávejte na www.poutniknihy.cz speciálně vybrané knihy, které vás připraví na cestu. Díky, vďaka!

Všechny zájezdy nabízíme za stejné ceny jako CK. Ceny v Kč vždy schvaluje CK a jsou v nich zahrnuty všechny povinné příplatky, které se hradí předem. Informace o dalších možných příplatcích hrazených předem a případných ostatních příplatcích hrazených na místě jsou uvedeny u jednotlivých zájezdů. K zájezdům navíc poskytujeme slevy, popř. dárky. Děkujeme za vaši přízeň!

Internetový obchod PoutníKnihy.CZ

Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat!


 

Tel.: +420 731 604 770 │ E-mail: info@poutnizajezdy.cz │ www.poutnizajezdy.cz

Doporučujeme vám zájezdy do Izraele. Můžete si také vybrat z široké nabídky poutních zájezdů do Lurd, Fatimy, Santiaga de Compostela, Říma a na další místa.

© Design, redakční systém: Webdesignum 2011-2016 | Partnerské weby: Svatá země | Simeon.cz | TV-MIS | Tiskárna Grantis | Poutní knihy |

NAVRCHOLU.cz

Nahoru Poutní zájezdy na Facebooku Poutní zájezdy na Instagramu RSS